УВАГА! При виборі способу оплати післяплатою, додатково до вартості послуг Нової Пошти по доставці вантажу покупець оплачує вартість послуги з повернення грошей (згідно з поточними тарифами перевізника: 20 грн. + 2% від вартості товару)
Оплата готівкою при отриманні товару з попередньою передоплатою 100 грн. за кожну одиницю товару.
Підтверження передоплати прохання надіслати на Telegram +380964872247 або на e-mail с номером замовлення.
Оплата за безготівковим розрахунком провадиться в касі відділення будь-якого банку або з розрахункового рахунку вашого підприємства.
Доставка замовлення можлива після надходження грошових коштів на наш розрахунковий рахунок.
При оформленні замовлення юридичній або фізичній особі підприємцю необхідно надати:
– свідоцтво платника ПДВ (при наявності);
– свідоцтво платника єдиного податку (за наявності);
– свідоцтво про реєстрацію підприємства (фізичної особи-підприємця);
– контактний номер телефону організації.
Рахунок-фактура відправляється на e-mail покупця з платіжними реквізитами нашого магазину. Термін дії рахунку-фактури 10 календарних днів.
Оплата замовлення онлайн банківською картою Visa і MasterCard.